• head_banner_01

Precauzioni per l'usu di u Tester di Tensione è Cumpressione di Primavera

Precauzioni per l'usu di u Tester di Tensione è Cumpressione di Primavera

A macchina di prova di tensione è compressione di primavera pò esse divisa in tester manuale di tensione di primavera è di compressione, tester di tensione è compressione di primavera completamente automaticu è tester di tensione è compressione di primavera cuntrullata da microcomputer secondu u so modu di funziunamentu.

A macchina di prova di tensione di primavera è di compressione hè fatta secondu i requisiti tecnichi specificati da u standard naziunale di prova di tensione di primavera.U so scopu principale hè di realizà a prova di forza è l'analisi di a forza di trazione, pressione, spostamentu, rigidità di e molle di precisione cum'è molle di estensione, molle di compressione, molle di discu, molle di torre, molle a foglia, molle a scatto, molle composite, molle a gas, molle di muffa, surgenti di forma speciale, etc.

Prestate attenzione à i seguenti elementi quandu utilizate a macchina di prova di tensione è compressione di primavera:
1. U sensoru di spustamentu hè un dispositivu di misurazione otticu, meccanicu è elettricu precisu, per piacè ùn disassemble o impacte casualmente.
2. A memoria interna pò almacenà 40 campioni di dati.Se stu numeru hè superatu, serà cupartu da 1 automaticamente.Sè avete bisognu di salvà ciò chì deve esse coperto, per piacè aduprà u buttone "Query / Print" per stampà u cuntenutu.
3. Quandu a machina di prova hà un sonu anormale durante u funziunamentu, ferma immediatamente è verificate a parte di lubricazione.
4. Dopu chì a macchina di prova hè utilizata, mette a tappa nantu à questu per impedisce a polvera di cascà in a macchina.
5. In ordine per a prutezzione di a sicurità persunale, a machina di prova deve esse bè grounded.
6. U periodu di validità di a verificazione d'errore di u valore di visualizazione di a macchina di prova di primavera in cundizioni d'usu normale hè di un annu.
7. Quandu a macchina di prova di primavera hè in funziunamentu, soprattuttu quandu u scaricamentu, per piacè ùn lasciate micca andà subitu, per ùn pruduce vibrazioni viulenti è affettanu a precisione di a macchina di prova.
8. Per piacè sempre pour l'oliu lubricating in u rack di elevazione di a macchina di prova è ogni tazza d'oliu d'iniezione di pressione.

news

Tempu di posta: 25-novembre-2021