• head_banner_01

Perchè u fornu d'asciugatura à aspirazione deve esse aspiratu prima

Perchè u fornu d'asciugatura à aspirazione deve esse aspiratu prima

I forni d'asciugatura à vacuum sò largamente usati in applicazioni di ricerca cum'è a biochimica, a farmacia chimica, a medicina è a salute, a ricerca agricula, a prutezzione di l'ambiente, etc., principarmenti per l'asciugatura in polvere, a cottura, a disinfezione è a sterilizazione di vari cuntenituri di vetru.Hè soprattuttu adattatu per u trattamentu d'asciugatura veloce è efficiente di sustanzi sensibili à u calore seccu, facilmente decomposti, facilmente ossidati è elementi di cumpusizioni cumplessi.

In u prucessu di usu, perchè u fornu d'asciugatura à vacuum deve esse aspiratu prima è poi riscaldatu, invece di prima scaldà è dopu aspiratu?I mutivi specifichi sò i seguenti:

1. U pruduttu hè misu in u fornu d'asciugatura in vacuum è vacuumed per sguassà i cumpunenti di gas chì ponu esse eliminati da u materiale di u pruduttu.Se u pruduttu hè riscaldatu prima, u gasu si espansione quandu si riscalda.A causa di u sigilamentu assai bonu di u fornu di secca à vacuum, a pressione enormosa generata da u gasu in espansione pò scoppia u vetru temperatu di a finestra di osservazione.Questu hè un periculu potenziale.Operate secondu a prucedura di l'aspiratore prima è poi u riscaldamentu, perchè stu periculu pò esse evitata.
2. Sè upirari secondu a prucedura di riscaldamentu prima è poi vacuuming, quandu l'aria calda hè pumped fora da a pompa di vacuum, u calore serà inevitabbilmente purtatu à a pompa di vacuum, chì pruvucarà a pompa di vacuum per risurrezzione troppu altu in temperatura. è possibbilmente riduce l'efficienza di a pompa di vacuum.
3. U gasu caldu hè diretta à u vacuum pressure gauge, è u vacuum pressure gauge vi generà un aumentu di temperatura.Se l'aumentu di a temperatura supera l'intervallu di temperatura di u funziunamentu specificatu di u manometru di pressione di vacuum, pò causà à u manometro di pressione di vacuum à pruduce errori di valore.
U metudu di usu currettu di u fornu d'asciugatura di u vacuum elettricu: prima vacuum and then heat up, dopu avè righjuntu a temperatura nominale, se u vacuum si trova à diminuite, poi vacuum it appropriately again.Questu hè benefica per allargà a vita di serviziu di l'equipaggiu.

news

Tempu di posta: 25-novembre-2021